2020-10-19
Проблема мовного розвитку дошкільників є надзвичайно актуальною, оскільки саме з раннього віку закладаються основи мовленнєвої культури.
Мовленням дитина оволодіває в процесі спілкування під час різних видів діяльності. Щоб створити оптимальні умови для активізації мовлення дітей, треба постійно перебувати у пошуку ефективних форм роботи. Аудіальний розвиток дитини – важлива складова успішного формування мовлення дитини. Варто вчити змалку дітей розрізняти звуки – природні, музичні, мовні; розвивати слухову увагу та збагачувати сенсорний досвід.
19 жовтня 2020 року вихователь Вечорко Алла Василівна провела інтегроване заняття «Звуки природи» з дітьми ясельної групи №14. Використовувала під час заняття мовленнєві ігри у колі «Я і дзвоник», «Хто і як звучить?»; дидактичну гру «Тихо - голосно»; вправи «Слухаємо тишу», «Впізнай, чия пісенька».
В процесі спілкування з дітьми вихователь формувала у дітей навички зв’язного мовлення, розвивала мовленнєве дихання шляхом звуконаслідування звуків природи, виховувала потребу у спілкуванні. Активно використовувала для встановлення контакту невербальні виражальні засоби – міміку, жести, усмішку, приязний погляд та лагідний дотик.